tfh

Studiu de Caz – Christian Tour (Comunicare B2C)

Articol in Libertatea de Duminica, pagina 8, 7 Iunie, 2015

Christian Tour, unul dintre cei mai mari tur-operatori si agentii de turism din Romania, activ in special in zona Business-to-Consumer (B2C), avea in 2014 o Cota de Piata de circa 34%, dar doar 17% in ceea ce priveste Cota de Vizibilitate in mass-media (Share of Voice – SOV)¹.

Comparatie intre Cota de Vizibilitate si Cota de Piata in 2014, inainte de implementarea

Dupa demararea colaborarii cu cei de la Christian Tour, obiectivul principal al United a fost ca in primul an al parteneriatului sa ii aduca pe pozitia a doua in topul celor mai vizibile companii din industria in care activeaza. In acelasi timp, a fost consolidata imaginea pozitiva a companiei ca cel mai mare tur-operator din Romania.

Rezultate cheie: dupa doar 11 luni de cooperare, am dublat Cota de Vizibilitate a Christian Tour, aceasta ajungand la 33%, iar compania a devenit lider de vizibilitate in industria de turism!

Acoperirea mediatica cumulata dupa cele 11 luni a atins 935 de aparitii pe canalele TV, precum si in presa tiparita si online (in special in mass-media de tip B2C, dar si in presa B2B)!

Cota de Vizibilitate, dupa implementarea Programului Unikorn

Aparitiile media au fost in special in presa nationala: TVR, ProTV, Antena1, B1TV, Kanal D, Realitatea TV, Prima TV, Romania TV, DigiTV, Cosmopolitan, Avantaje, Unica, Click, Jurnalul National, Curierul National, Libertatea, Romania Libera, Business Magazin, Ziarul Financiar, Capital, Business Review, Forbes, Bursa, wall-street.ro, profit.ro, gandul-live, dar si in mai multe mass-media locale.

Aceste rezultate au fost obtinute prin combinarea diverselor actiuni de Relatii Publice, printre care: conferinte de presa, comunicate de presa, infotrip-uri cu presa, interviuri, participare la targuri, relatii cu celebritati, actiuni pentru jurnalisti si bloggeri, consultanta strategica, training-uri, sponsorizari, discursuri la evenimente importante, comunicare de criza etc.

¹ Masoara procentajul aparitiilor media totale ale unui brand in cadrul industriei sale.